Etiketler

15 Ağustos 2016 Pazartesi

İstanbul Gezisi - Taksim , Beşiktaş , Eğlendirme Dairesi

Geçen yıl tamda bugün (14/08/2015) yapmış olduğumuz İstanbul gezisinden bahsetmek istiyorum sizlere. Ufuk ve ben Çorlu’da yaşamamıza rağmen İstanbul’a gezmek için çok fazla gitmiyoruz. Trafik ve kalabalığın çok yoğun olması bizi İstanbul’dan uzaklaştırıyor maalesef, buna rağmen yine de İstanbul’da gezip görmek istediğim birkaç yer var elbette.

İşte tam bunlardan bahsederken, bir gün internette Eğlendirme Dairesi adında bir program başladığını ve mail atarak bu programa ücretsiz olarak seyirci olabileceğimiz yazıyordu.En sevdiğim oyunculardan biri Zeynep ÇAMCI da oyuncu kadrosunda olunca bende bir şansımı deneyeyim dedim. Hemen hem benim mail adresimden hem de Ufuk’un mail adresinden seyirci olmak için mail yolladım. Birkaç gün sonra bize geri dönüş yaptılar ve bizi programa seyirci olarak davet ettiler.
Uzun uğraşlar sonunda babamdan da izini kapmıştık fakat tek bir sorun vardı oda biz İstanbul’u hiç bilmiyorduk. O yüzden Ufuk’un abisinden bizi götürmesini rica ettik. Program saat 22.00 da başlayacaktı bu yüzden bizde program öncesinde biraz gezinmenin iyi olacağını düşündük. Sabah erkenden otobüse bindik ve esenler otogarında indiğimiz gibi metrobüs , metro vb. bir çok toplu taşıma aracına bindik. Tabi şuan hangisi hangisiydi pek hatırlamıyorum bile çünkü hepsi gerçekten çok karışık. :)
Yolculuk sırasında :)
Kısa bir yolculuktan sonra Taksim’e geldik. Antuan Katolik Kilisesi’nde mumlarımızı yakıp dileklerimizi diledikten sonra İstiklal Caddesinde ufak bir tur attık.

Kilisede yaktığımız mumlarımız
İstiklal Caddesi
Kısa bir yemek molası ardından Kabataş Vapur İskelesi’ne doğru  yürüdük.

Yürüyüşümüz sırasında Dolmabahçe Saray’ının önünden geçtik ve bu muhteşem yapıyı da görmüş olduk. Önünden geçtiğimiz ağaçlardan tünel olan yol çok hoşumuza gitmişti.
Dolmabahçe Sarayı'nın yanındaki muazza yol
Kabataş Vapur İskelesi’ne geldiğimizde ise köprünün güzelliğine şahit olduk.

Fotoğraflarımızı çektikten sonra programın çekileceği yer olan Tim Show Center’a gitmek için yola koyulduk. Tim Show Center’a gitmenin en kısa yolu olan minibüse bindik ve yaklaşık 20 dakika gibi bir süre sonunda Maslaktaydık. Gittiğimizde baya bir kalabalık vardı ve kapılar henüz açılmamıştı. Etrafta oyunculardan görebileceğimiz birilerini arıyorduk ama pek yoktu maalesef.
Tim Show Center'da kapıların açılmasını bekliyoruz.
En sonunda kapılar açıldı ve yerimizi hemen aldık, kısa bir süre sonra tiyatro başladı.

Eğlendirme Dairesi sahnesi
 Birkaç skeç sonra Zeynep ÇAMÇI ve Okan ÇABALAR birlikte oynadığı bir skeç başladı. Ufuk ile benim en beğendiğimiz skeçti , çünkü ikimizin de en sevdiği oyuncular skecin başrolündeydi ayrıca çok iyi bir performans sergilemişlerdi.
Zeynep Çamçı ve Okan Çabalar
Skeç aralarında Nuri Harun ATEŞ’in söylediği şarkılarla da çok eğlendik. İkimizde tiyatroyu çok sevdiğimiz için bulunduğumuz süre içinde çok eğlenceli dakikalar geçirdik.

Sonuna kadar kalamadık maalesef çünkü programın sonuna kadar kalsaydık Çorlu’ya dönemez İstanbul’da kalmak zorunda kalırdık. :)
Tim Show Center girişi
Tabi böyle bir şeyin olmaması için Çorlu’ya giden son otobüsü yakalamamız gerekiyordu . Otobüsü yakalamak için acele ederek geldiğimiz yolu geri döndük .

Sanırım bir gün ancak bu kadar güzel değerlendirilebilirdi. Gerçekten çok güzel eğlenceli bir gün geçirdik. Tabi bu güzel günde bize yol gösteren Oğuz Abi’nin de çok emeği var. Tekrardan teşekkür ederiz bize yardımcı olduğu için. Bize göre İstanbul yaşanacak şehir değil fakat ufak kaçamaklar için bolca olanaklara sahip bir şehir. :)

Bu gezi için Oğuz Abi'ye ve BKM  kadrosuna teşekkür ederim.