Etiketler

15 Nisan 2017 Cumartesi

Fatoş AYVAZ - Dilek Kartları Boyama


Küçüklüğümden beri boyama yapmayı severdim. Hep çocuk boyama kitapları alıp boyamak isterdim ki yetişkinler için olan boyama kitapları yardımıma koştu. Hatta ilk çıktığı zamanlarda bir tane alıp boyamayı denemiştim fakat bir şekil olmadığı için pek fazla hoşuma gitmemişti. Dilek kartları boyama kitabı görünce tam bana göre olduğunu düşündüm ve aldım.

“Günün güzel geçsin.” “Mutluluk peşini bırakmasın.” “Dilerim ki sabah kalktığında güneş ellerinden tutsun.” “Güzel gözlerin hep gülsün.” Gibi birçok dileklerin bulunduğu kartlardan oluşuyor.

Boyama yaptığınızda arka sayfaya geçme gibi bir şey olmuyor çünkü kağıtlar kalın kart postal boyutunda.

Boyarken çok zevk aldım ve boyamam bittiğin de güzel bir sonuç olunca daha bir mutlu oldum.

Biliyorsunuz ki boyama yapmak hem zihninizi boşaltma açısından hemde çocukluğunuzu tekrar yaşamak için güzel bir hobi.


Dilekleri istediğiniz renkte boyayın ve sevdiğinize hediye edin veya dekorasyon için evinizde kullanın.



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Fatoş AYVAZ
Sayfa Sayısı: 32
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: FaBooks

Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Dilek-Kartlari/Kolektif/Hobi/Genel-Ilgi/urunno=0000000663777 

Keyifli boyamalar. :)

İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder