Etiketler

21 Nisan 2017 Cuma

Merve ÖZTÜRK – Seni Beklerken


Bir çok kişinin instagramdan takip ettiği Melinasmom’un kitabı Seni Beklerken. Melina ile tanışmam Tv8 programında 1 Alp 3 Çocuk yarışmasında oldu. O günden sonra ben bir Melina hayranı olarak annesi Merve Öztürk’ü takip etmeye başladım.

Paylaşımlarından ve blog sayfasında okuduğum yazılardan anladığım kadarıyla Melina’ya kavuşmak için zor süreç geçirmişti Merve Öztürk. İşte bu kitapta da o zor süreçte neler yaşadığını , hangi duyguları hissettiğini , nasıl savaştığını anlatıyor.

Kitapta eşi ile tanışma hikayesi , evlenme teklifi gibi ayrıntılar ile başlıyor. Güzel bir aşk ile başlayan evliliklerinde her şey toz pembe giderken ilk dış gebeliği geçirdiği an zor günleri başlıyor. Dış gebeliği atlattıktan sonra hastanede yeni doğum yapmış katında kalıyor ve doktoru “40 günlük lohusasın” diyor kucağı boş olan kadına. İşte ben tam bu nokta da kendimi pek tutamadım , gözlerimden yaşlar aktı.

2 dış gebelik 4 tüp bebek sonucunda kızı Melina’ya kavuşuyor. Bu kurduğum cümle her ne kadar basit bir cümle olsa da onun için o kadar uzun ve zor bir süreç ki ne yapacağını şaşırıyor. Çevresindeki herkesten uzaklaşıyor , doktorları ile tartışmalara giriyor.Çevresinde hiç kimse kalmadığı anlarda kedisi bebek onun yanından hiç ayrılmıyor.

3. tüp bebek denemesinde de sonuç olumsuz olunca kendisine zaman veriyor. İşte bu zaman içerisinde olumsuz ve kötü olan tüm düşünceleri kafasından atıyor. Tabi ki tüm bunlar için regrasyon terapisi , nefes terapisi gibi destekler alıyor ve toparlanıyor. Psikolojik anlamda kendini toparlaması ile 4. Tüp bebek karnında tutunuyor ,  9 ay boyunca sadece yatıyor ve tüm uğraşları sonucu meleği Melina’ya kavuşuyor.

Kitabı raflarda yerini almadan önce klibi yayınlaşmış ve instagram paylaşımları ile duyurular yapılmıştı. Daha o klibi izlediğim de anlamıştım harika bir kitap olacağını ve yanılmadım da. Kitabı okumak için anne olmamız gerekmiyor , herkesi içine çekebilecek bir kitap. Her sayfasını okurken ben olsam ne yapardım diye sordum kendime. Her olumsuz sonuçta ben de ağladım. Son sayfalarında ise mutluluktan ağladım. Yani içinize her türlü dokunuyor ve sürüklüyor kitap sizi.

Bu kitabı onun gibi bebek sahibi olmak isteyen annelere umut olmak için yazmış. Katıldığım söyleşi de bu hikayeden bahsederken benim yine gözlerim dolmuş onu dinlerken “ben bu yoldan geçerken aradığım tek şey başarılı bir anneye ulaşmaktı. Fakat sadece negatif olan hikayelerle karşılaşıyordum. İşte o gün ben başardığım zaman bu yoldan geçecek kadınlara umut olacağım onlara yardımcı olacağım demiştim. İşte bu yüzden bu kitabı yazdım , umut olmak için , bakın ben tüm her şeye rağmen kızıma kavuştum demek için” diyordu.


İyi ki bu kitabı yazdın. Kitabın her satırında vazgeçme diyorsun ve belki de bir çok kadına ışık oldun.
Dokunacağın hayat çok olsun. 

Başarılı, güçlü ve inancını hiç yitirmeyen bir anne.
Desteğini hiç esirgemeyen bir baba.
Ve sonunda hayallerindeki kız çocuğu.
Onların ki bir umut hikayesi…



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Merve ÖZTÜRK
Sayfa Sayısı: 208
Baskı Yılı: 2017
Yayınevi: Siyah Kuğu

Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Seni-Beklerken/Edebiyat/Roman/Turkiye-Roman/urunno=0001697354001 

Merve ÖZTÜRK'ün blog sayfası ; http://www.melinasmom.com/
Merve ÖZTÜRK'ün instagram sayfası ; melinasmom 

İyi Okumalar :)

İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder