Etiketler

5 Nisan 2017 Çarşamba

Pucca Günlükleri 6 - Şimdi Biz Neyiz ?


Pucca günlüklerini okumayı çok sevdiğimi daha önce ki yazılarda da paylaşmıştım. Pucca’nın kitaplarını okuduktan sonra instagram hesabını merak ile takip ediyordum. Kitabının yayınlanacağını gün için gün sayarken , bende ona eşlik ettim. Kitap günü yaklaşırken Pucca bir sürpriz olacağını söyleyince heyecanım artmıştı. Pucca kendi adına bir site açarak kitabın imzalı seti olarak satışa sunduğunu görünce kaçırmadım ve kitabı ordan almaya karar verdim.
Kitabın çıkacağı gün için gün sayarken şimdi de kargo süresi bekleyecektim. Kargo geldiğinde de ise mutluluk ve heyecan ile paketi açtım. İmzalı kitap , Pucca’nın sürekli kullandığı kırmızı ruj ve “şimdi biz neyiz?” yazılı göz bandı sarı bir çanta içinde bulunuyordu. Tabi ki bunların arasında benim için en önemlisi olan imzalı kitaptı.

İmzalı kitap yani Pucca günlüklerinin altıncısı olan Şimdi Biz Neyiz? Kitabında artık Puccayı evlendiriyoruz. :) 5 kitapta da hayatının aşkını arayan Pucca sonunda aradığı kişiyi Osi’yi buldu ve Pucca ve Osi mutlu sona ulaştı. Tüm bunları instagram sayfasından da öğrenebiliyorduk. Ancak Osi nasıl evlenme teklifi etti , düğün hazırlıklarında neler yaşandığı ve hatta bu aşk hikayesinde de bir üçüncü kişinin çıkıp çıkmadığı kitabın sayfalarında, sizlere kopya vermek istemiyorum.

Kitabın dili ise diğerlerinden farksız bir şekilde akıcı ve açık bir şekilde yazılmış. Ailesi ile yazdığı sayfalarda hüzünlenirken , Osi ile kavga ettiği kısımlarda merak , düğün hazırlıkları olan bölümlerde ise mutluluk ve heyecan duygularını yaşatıyor yine bizlere.
Pucca Günlüklerini okumaya o kadar çok alıştım ki bir an önce keşke yedincisi çıksa diyorum. İnstagram paylaşımlarına göre yedinci kitabında hamileliğinden bahsedecek olması beni daha da çok meraklandırıyor ve sabırsızlandırıyor. Ama aralığın süresi çok uzun sürmeyeceğini bu yaz diğer kitabının da çıkabileceğini söylüyor. Umarım bu yaz çıkar :) . Bu arada Pucca’nın bebeği erkek ve adı Batı olacakmış. Bir sonra ki kitapta bu bebeğin anne karnındaki hikayesi oldukça merak ediyorum.

Blog yazılarından sonra kitap çıkarmaya başlayan Pucca ölene kadar yazacağını söylüyor. Ve bu söylemleri gerçekleşirse benim gibi okuyucularının mutlu olacağını düşünüyorum. :)
Dex yayınlarına ait olan kitabın son sayfalarında ise Pucca ve Osi’nin fotoğrafları bulunuyor. Bu ayrıntıyı koymaları çok güzel olmuş , yani benim çok hoşuma gitti.

Pucca’yı çok seven biri olarak , imzalı kitabını almış olsam da onunla tanışmayı çok isterim. Umarım bir gün imza gününe katılma fırsatım olur.
Ne yazık ki Şimdi Biz Neyiz? Kitabı da bitti, keşke hiç bitmeseydi. :)
Bir sonraki kitabı heyecanla bekliyorum.
Sizlerde Pucca’nın kitaplarını okumaya başlayınca bırakamayacaksınız , bir deneyin derim. :)

Okuyanlar varsa sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum. :)

Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Pucca
Sayfa Sayısı: 244
Baskı Yılı: 2017
Yayınevi: Dex 

Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Simdi-Biz-Neyiz-Pucca-Gunluk-6-Kitap/Pucca/Edebiyat/Roman/Romantik/urunno=0001688762001 

Pucca'nın kendi sitesinden set halinde imzalı kitap almak istiyorsanız : http://puccaa.com/

İyi okumalar. :)
İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder