Etiketler

29 Mayıs 2017 Pazartesi

Kardeşim Benim


Uzun zamandır film izlemeye fırsat bulamadığımızdan dolayı film yorumu yazılarım biraz ertelemek zorunda kaldım. Sinemada gitme fırsatı bulamadığımız Kardeşim Benim filmini izlemek istiyorduk. Canımız sıkıldığı bir akşam aklımıza gelince hemen açtık ve izlemeye başladık.
Başrolünde Burak Özçivit, Murat Boz ve Aslı Enver’in bulunduğu Kardeşim Benim filmi ailecek izlenebilecek komedi filmi. Burak Özçivit ve Aslı Enver’in oyunculuğunun ne kadar çok başarılı olduğu herkes biliyordur , burada asıl Murat Boz’un oyunculuğu öne çıkıyor. Kendi karakterine yakın bir rol ile karşımıza çıkıyor ve müzikte ki başarısını oyunculukta da gösteriyor.

Filmin konusuna gelecek olursak Hakan ( Burak Özçivit) ve Ozan ( Murat Boz) müzisyen bir babanın iki oğlu. Müzisyen babanın oğullarıda müzisyen fakat farklı türlerde. Hakan rock grubunda solist iken Ozan hit şarkılar çıkaran bir şarkıcı. Yani ikisi birbirinden farklı türde sanatçı. Yıllardır küs olan sanatçı kardeşler babalarının vefatından sonra cenazede karşılaşıyorlar. Babalarının bıraktığı vasiyet ise birlikte bir düğünde çalmaları. Düğünün olduğu köye gittiklerinde ise farklı olaylar oluyor. Peki bu hikayede Zeynep (Aslı Enver ) nerede ?  Zeynep ise gazeteci , küs olan kardeşlerin hikayesinin öğrenmek üzere peşlerine düşüyor. Böylece üçü birlikte bazı maceralar yaşıyorlar.

Bir türk filmi olarak konusu da oyuncuları da çok güzel olan bir film. İzlediğim 120 dakikanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım. Film de düğün , Trakya havasında olduğu için bizim ilgimizi çekti. Çalan şarkılar , oyun havalarının olduğu sahneler çok eğlenceliydi. Tabi filmde sadece komedi sahneleri yoktu. Bazı sahnelerde aşk , bazı sahnelerde ise hüzün vardı.

Yabancı bir film izlemek istemiyorsanız ; komedi , aşk , hüzün hepsinin bulunduğu bir türk filmi arıyorsanız tam yerindesiniz. :)
Güzel bir Türk filmi.
Güzel bir kadrosu var.
İzlemenizi öneririm. :)

Kardeşim Benim Filmi Fragmanı ;https://www.youtube.com/watch?v=FINISWcn1ow
Beyaz Perde de Kardeşim Benim Filmi ;http://www.beyazperde.com/filmler/film-238661/
Sinemalar da Kardeşim Benim  Filmi ;http://www.sinemalar.com/film/233470/kardesim-benim-2015

İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder