Etiketler

22 Ağustos 2017 Salı

Stajyer


Canım sıkıldıkça denk gelen bir filmi açıp izlemeye devam ediyorum. Yine bu filmde birkaç yerde denk gelmiştim ve konusu ile ilgimi çekmeyi başarmıştı.
Film komedi tadında yabancı bir film. Yer yer ders çıkarmak için çekilmiş sahnelerde var. Güncel bir konu başarılı bir şekilde senoryalaştırılmış. 2 saat boyunca sıkılmadan izlediğim filmlerden biri.

Kadronun başrolünde Anne Hathaway ve De Niro bulunuyor. Birlikte harika bir oyun çıkardıklarını söyleyebilirim. Yan rollerde ise Rene Russo, NatWolff, Adam Devine gibi isimler bulunuyor.

Konusundan bahsedecek olursak ; hobisini işe dönüştüren ve internet üzerinden satışlar yapan başarılı bir patron Jules Ostin. Şirketinde sosyal sorumluluk projesi olarak tecrübesi olan kişileri stajyer olarak 3 kişiyi işe alıyor.

Bu 3 kişiden biri ise 70 yaşındaki Ben Whittaker’. Ben , emekli olmuş ve dünyayı gezmiş. Fakat sonra bir gün hayatta ona kimsenin ihtiyacı olmadığı gerçeği ile karşılaşıyor ve işe başlıyor. Genç patron Jules’in stajyeri oluyor. Jules’in ise sadece iş hayatında değil bir de özel hayatında kızı ve eşi ile ilgilenmesi gerekiyor. Yani genç patronun bir çok sorumluluğu var. Ben ise tüm bunlara sakin bir şekilde yardım ediyor.

Dikkatimi çeken sahnelerden biri olan , emekli Ben stajyer de olsa hergün işe takım elbise ile gitmesi. Ve üstelik cebinde temiz ve ütülenmiş bir mendil taşıması. Yaşlı amca Ben’e bu konu sorulduğunda ise cevabı “Mendil taşımanın en iyi yanı onu ödünç verebilmendir, kadınlar ağlar ve mendili onlar için taşırsın, mendil taşımak erkek inceliğinin son kalıntılarından” der. En çok etkilendiğim sahnelerden biri olmuştur.

Film, emekli olmuş fakat yapmak istediği daha birçok şey olan yetişkin ile işinde başarılı ve düşkün olan genç kadının hikayesini ele alıyor. Aynı filmin tanıtımında da yazdığı gibi tecrübe gerçekten de eskimiyor.
Bu yüzden günümüz de yaşı sebebiyle iş bulamayan insan var. Fakat onları tecrübeleri ile değerlendirip işe almak isteseler iş bulamayan insan sayısı azalacak.
Stajyer , yalın senaryosuyla ve dev kadrosu ile izlenmeye değer bir komedi filmi.
Boş vaktinizde izleyip , zevk alacağınızı düşünüyorum.



Sinemalar da Stajyer Filmi ;http://www.sinemalar.com/film/226083/the-intern

İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder