Etiketler

4 Eylül 2017 Pazartesi

Sonsuz Aşk


Son zamanlarda çok fazla film izlediğim için artık ne görürsem onu izleyecek duruma gelmiştim. Normalde sürekli yabancı film izlememe rağmen Sonsuz Aşk filmini arkadaşım çok merak ediyordu. Bir akşam bende hadi belki bu türk filmi güzeldir diyerek açtım ve izledim.
Bildiğiniz gibi Fahriye Evcen ve Murat Yıldırım bulunuyor başrolünde. Her türk filminde olduğu gibi biri zengin diğeri ise fakir olan iki kişinin aşkını konu alıyor. Sonsuz Aşk filminde Murat Yıldırım, filmindeki ismi ile Can profesör bir doktor. Fahriye Evcen,filmindeki ismi ile Zerrin ise gündelikçi olarak doktor Can’ın evini temizliyor.

Hikaye her ne kadar zengin oğlan fakir kız olarak görünmüş olsa da aslında altında yatan başka bir hikaye var. Bu hikayeyi ise filmin sonlarına doğru gözyaşları eşliğinde öğrenmeniz mümkün. Yani klasik türk filmlerinden bir farkı var.

Filmde en çok beğendiğim sahneler tatile gittikleri sahnelerdi. Tatili çok seven biri olarak filmde bile o sahneleri heyecanla ve merakla izlemeye devam ettim. Filmde beğendiğim diğer bir nokta ise müziklerdi. Toygar Işıklı’ya ait olan film müzikleri sahneleri daha da etkili hale getirmeyi başardı.

Sinemasına gidip izlemiş olsaydım sanırım klasik bir türk filmi gibi der çıkardım. Fakat sinemada izlemeyip sonrasında izlediğim için ve beklentim çok düşük olduğu için az da olsa beğendim diyebilirim.

Duygusal bir film arıyorsanız bu film tam size göre. 

Sonsuz Aşk Film Fragmanı ; https://www.youtube.com/watch?v=j-kN1mD8LXw
Beyaz Perde de Sonsuz Aşk Filmi ;http://www.beyazperde.com/filmler/film-249958/
Sinemalar da Sonsuz Aşk Filmi ;https://www.sinemalar.com/film/243388/sonsuz-ask-2017



İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder