Etiketler

9 Ekim 2016 Pazar

Pucca Günlükleri 3 – Allah Beni Böyle Yaratmış

Pucca’nın birinci ve ikinci kitabını hızlıca okuduğum ve okurken çok eğlendiğim için ikinci kitabını bitirir bitirmez üçüncü kitabına başladım.
İlk iki kitabında bir çok karakter ile tanıştık ; Pekmez , Erik , Ceri , Esma Ceyhan fakat adı sürekli geçen ilk aşkı olan Ankaralı ile ilgili pek bir bilgimiz yoktu. İşte üçüncü kitabı olan Allah Beni Böyle Yaratmış’ta üniversite yıllarından özellikle Ankaralı ile geçirdiği günlerden bahsediyor.


Pucca iletişim fakültesini kazandığı gibi Ankara’ya yerleşiyor. Yakın arkadaşı Sarı ile Ankaralı’yı birbirine ayarlamaya çalışırken birden kendisi Ankaralı ile aşk yaşamaya başlıyor. İşte bu aşkın iniş çıkışları , bu  süreçte neler yaşandığı ve daha fazlası kitabın sayfalarında. Bazı yerlerde üvey babası ve annesiyle yaşadığı trajedik durumlardan bahsediyor Pucca işte bu bölümlerde hüzünlenmemek elde değil.


Genelinde kahkahalara boğulduğum bir Pucca kitabının daha sonuna geldim. Bir geri dönüş kitabı olan Allah Beni Böyle Yaratmış.

Güzel zaman geçirmek için okuyabileceğimiz kitaplar yazmaya devam etmelisin Pucca. :)



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Pucca
Sayfa Sayısı: 341
Baskı Yılı: 2012 
Yayınevi: 
Okuyan Us Yayınları

Satın Almak İçin ; http://www.dr.com.tr/Kitap/Allah-Beni-Boyle-Yaratmis-Pucca-Gunluk-3-Kitap/Pucca/Edebiyat/Roman/Turkiye-Roman/urunno=0000000420486

İyi okumalar. :)



İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder