Etiketler

28 Ekim 2016 Cuma

Sully


Film yorumları devam ediyor. Sinemaya gittikçe yada film izledikçe size yazacağımı söylemiştim. Şimdi de sizlere Sully filminden bahsedeceğim.
9 Eylül 2016 da vizyona giren Sully filmini daha vizyonda iken sinemada izlemiştim. Bu filme gitmemizin en büyük etkisi başrol oyuncusu olan Tom Hanks oldu. Onun dışında Aaron Eckhart , Laura Linney gibi birçok iyi oyuncu buluyor. Yönetmeni ise Clint Eastwood. Tam anlamıyla muhteşem bir filmdi.


Filmin konusuna gelecek olursak 15 Ocak 2009 da kuş sürüsüne çarparak iki motorunu kaybeden uçağın gerçek hikayesini anlatıyor. Kaptan Pilot Chesley Sullenberger yani Tom Hanks yakındaki havaalanına iniş yapmak için zamanın yetmeyeceğini anlıyor ve ani bir kararla Hudson Nehrine iniş yapıyor. Kalkış yaptığında tam 155 yolcusu olan kaptan pilot Sully’nin nehrine inip kıyıya geçtiklerinde de 155 yolcusu hayatta kalıyor hemde tek bir kişinin burnu kanamadan. Fakat tüm olanlardan sonra halk Kaptan Pilot Sully’i kahraman olarak görürken ; basın ve resmi kurumlar tarafından soruşturmaya alınıyor. Öyle üstüne geliyorlar ki bir ara Sully bile kendinden şüphe ediyor. Özetle Sully karakteri ve olay sırasında yaşanan heyecan , korku ve gerilim üzerine kurulu bir film.


1 saat 36 dakika süren filmin her dakikasını heyecanla izledim. Kendime sık sık ben orda olsam ne yapardım soruları sordum. Film bir anlamda yaşadığımız hayatın kıymetini anlamamıza yardımcı oluyor. Ayrıca Kaptan Pilot Sully’inde karakteri , dürüstlüğü ve cesareti de tebrik edilmeye değer.


Filmin oyuncularının çok iyi olduğunu daha önce de söylemiştim tabi Tom Hanks ayrı bir başarılı. Oyuncuların dışında görsel efeklerde oldukça başarılı yansıtılmış. Şunu belirtmek isterim ki film 7 yıl önceki olaydan esinlenmeden birebir gerçeği yansıtıyor.


Eğer filmi izlerseniz film son kısmındaki credits kısmınıda izlemenizi öneriyorum. Çünkü son kısmında kazanın gerçek yolcuları , Kaptan Sully ve yardımcısının yaptığı röportajları izleyebilirsiniz. :)
Kaliteli bir film , izlemenizi şiddetle öneriyorum.
Filmi izleyenler fazla bilgi vermeden fikirlerini yorumda benimle paylaşabilir mi ?





Sinemalarda Sully Filmi  ;http://www.sinemalar.com/film/236219/sully

İnstagram : mineufukk
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder