Etiketler

31 Ekim 2016 Pazartesi

Hadi İnşallah

Ali Taner Baltacı yönetmenliğinde 28 Kasım 2014 de vizyona girmişti Hadi İnşallah filmi. Ben sinemada izleme fırsatı bulamamıştım. Hatta vizyona gireli 2 sene sonra izledim filmi ki biraz geç kalmıştım sanırım. İzlememi etkileyen etken ise tabi ki Pucca’nın kitaplarını okumam oldu.



Hadi İnşallah filminin senaryosu Pucca’nın birinci kitabı Küçük Aptalın Büyük Dünyası kitabından esinlenerek yazılmış. Pucca’yı tanıyanlar bilir zaten, içeriği Pucca’nın hayatından farklı olsa da kullanılan karakterler , isimler birebir aynı.


Peki başrolde kimler var derseniz ; Pucca rolünü üstlenen Büşra Pekin ve Pekmez rolünü üstlenen ise Murat Boz. Tabi ki diğer oyunlarında isimleri söylemeden geçmeyeceğim ;Şinasi Yurtsever, Cezmi Baskın, İdil Dizdar, Hülya Gülşen Irmak, Müjde Uzman ve Aydan Taş yer almakta. Tüm oyuncular çok başarılı sahnelerde bulunmuşlar.  Oluşturulan diyaloglar oldukça komik. Kahkahalara boğulacağımız güzel film.


Pucca günlükleri kitap yorumlarında da bahsetmiştim ; Pucca bu filmin kendi hayatından esinlenerek çekilmesinden ilk başlarda fazlaca şikayetçi. Fakat filmi izlediğinde çok güldüğünü ve beğendiğini dile getiriyor Pucca. O dönem yaşadıkları Pucca’nın son kitabı olan O Adam Buraya Gelecek kitabında anlatılıyor. Merak edenler okuyabilir.


Pucca’nın kitaplarını okurken çok hoş vakit geçmiştim. Esinlenerek çekilen bu filmde yine çok güzel vakit geçirdim. Sanırım Pucca’nın adının her geçtiği yerde bir mükemmellik var. :)
Filmi kitapları okumadan da izleseniz bir şey kaybetmesiniz.  Yani kitaplarını okumak zorunda değilsiniz.


Kahkahalara boğulmak için izleyebileceğiniz bir film Hadi İnşallah filmi.
Filmi izleyenler yorumlarınızı bekliyorum. :)


Not : Pucca günlükleri kitap yorumlarını blog sayfamda bulabilirsiniz.

Hadi İnşallah Filmi Fragmanı ;https://www.youtube.com/watch?v=s_4gfDRIL_k

Beyaz Perdede Hadi İnşallah ;http://www.beyazperde.com/filmler/film-230875/



İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder