Etiketler

9 Ekim 2016 Pazar

Pucca Günlükleri 5 – O Adam Buraya Gelecek


Pucca günlükleri bir , iki , üç , dört derken son kitabına gelmiş oldum. Dördüncü kitabı bitirdikten sonra biraz ara verdim çünkü kitapların hepsini birden bitirmek istemiyordum. Beşinci kitaba başlamam ile bitirmem bir oldu yine.

Pucca Günlükleri'nin tüm serisinde olduğu gibi bu seride de kız erkek ilişkilerinde bahsediliyor. Ayrıca ilk kitabı olan Küçük Aptalın Büyük Dünyası kitabından uyarlanan Hadi İnşallah filminin nasıl geliştiğini bu kitapta ele alıyor. Hadi İnşallah filmi ile ilgili yorumunu bir başka yazıda paylaşacağım. Pucca’nın bu filme de tepkisi oldukça fazla .
Pucca günlükleri sık sık çıkmıyor maalesef. Çünkü adı üstünde günlük olduğu için bazı şeyleri yaşaması gerekiyor ki bizimle paylaşsın. Genelde aşk hayatını ve evlilik isteğinden bahsediyor tüm seride. Yazdıkları değil yazım şekli güzel olduğu için beni çekiyor bu kitaplar.


 İlk dört günlüğünü Diz Üstü Edebiyatına aitti. Son kitabı ise Dex yayınevine ait. Biraz yadırgamadım değil. Sanırım ilk dört kitabın kapağına , sayfa yapısına alıştığımdan son kitabında oldukça farklı geldi. Fakat son kitabının kapağında Pucca ve Puki’yi görünce tüm olumsuzluk gidiyor. Tüm günlüklerinin arasında en iyi kapağı bu diyebilirim.
Kitabın tamamını eğlenerek okudum , bolca kahkahalar attım. Eğer gülmeye ihtiyaçınız varsa bu günlükleri okumanızı tavsiye ediyorum.
Hüzünlenerek kitaplarım kitaplığımda yerlerini alıyor. Yakın bir arkadaşımı dinler gibi okuduğum Pucca günlüklerinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum. Bir an önce aniden yaptığı evliliği bizlerle paylaşmalı bence. :)
Son olarak Pucca’nın şuan hala Hürriyet Gazetesinde köşe yazıları yazmaya devam ediyor. Sanırım sadece Pazar günü çıkan gazetelerde oluyor yazıları. Takip etmek isteyenler için öneririm güzel yazıları oluyor. :)



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Pucca
Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2015 
Yayınevi: 
Dex Yayınları

Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/O-Adam-Buraya-Gelecek-Pucca-Gunluk-5-Kitap/Pucca/Edebiyat/Roman/Romantik/urunno=0000000634767 

İyi okumalar. :)


İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder