Etiketler

9 Ekim 2016 Pazar

Pucca Günlükleri 4 – Ay Hadi İnşallah

Pucca günlüklerinin sonuna yaklaşıyorum yavaş yavaş. Üçüncü kitap bittiği gibi hiç ara vermeden döndüncü kitaba başladım. Dördüncü kitap ise ikinci kitapta kaldığımız yerden Ceri ile devam ediyor.


Pucca günlüklerinin 4. Kitabı , Pucca ile Ceri’nin gittiği ilişki terapisti ziyareti ile başlıyor.  Kitabın bir çok bölümünde Pucca ve Ceri’nin inişli çıkışlı aşk hayatı yer alıyor. Evlilik hayalleri kuran Pucca için yine bir hayal kırıklığı yaşanıyor ve bu ilişkide ayrılık ile sonuçlanıyor.
Ankaralı , Pekmez , Erik , Ceri’den sonra Adam ile yeni bir aşk yaşamaya başlıyor. Bakalım bu aşk nasıl sonuçlanacak ? işte tüm ayrıntıları kitabın sayfaların da.


Tabi ki pucca günlüklerinin dördüncü kitabında da yer yer hüzünlendiğimiz yerler oluyor. Tahmin edeceğiniz gibi Pucca’nın annesi ile olan ilişkilerinin bahsedildiği yerde hüzünleniyorum. Fakat bu kez geçmişte olan ilişkilerden bahsedilmiyor , o an kitabın yazıldığı dönemde yaşanan anılardan bahsediliyor.
Hiç anlamadığım bir şekilde pucca günlüklerinin dördüncüsününde sonuna gelmiş oldum. Kitapları bittiği için biraz hüzünlenmedim değil açıkçası ama beşinci kitabınıda okumak için sabırsızlanıyorum.



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Pucca
Sayfa Sayısı: 332
Baskı Yılı: 2013
Yayınevi: 
Okuyan Us Yayınları

Satın Almak İçin ; http://www.dr.com.tr/Kitap/Ay-Hadi-Insallah!-Pucca-Gunluk-4-Kitap/Pucca/Edebiyat/Roman/Romantik/urunno=0000000565821

Ayrıca kitabın tanıtım videosuda bulunmaktadır. İzlemek isteyen için ; https://www.youtube.com/watch?v=y3_bGZhK9RI


İyi okumalar. :)




İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder