Etiketler

5 Şubat 2018 Pazartesi

Stefan ZWEİG - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu


Sömestr tatilinin gelmesi ile kitap okuma zamanı da gelmiş bulunmaktadır. Her tatilde yaptığım gibi D&R online alışveriş sitesinden seçtiğim kitapları sipariş ederek 4 gün sonunda kitaplarıma kavuştum ve alır almaz ilk bitirdiğim kitabı sizlerle paylaşmak istedim.
Son dönemlerde Stefan Zweig kitaplarının çok fazla okunmasıyla benimde merakım onlara yöneldi. Küçük bir araştırma sonucu dilinin çok ağır olmadığını öğrenince almaya karar verdim fakat hangi kitabını alacağım konusunda kararsız kalmıştım. D&R’ın sitesinde kitapları incelerken beşli paket olduğunu görünce onu almaya karar verdim. Çünkü her zaman olduğu gibi aralarında seçim yapmam çok zordu. Zaten beşli paket halinde aldığım içinde baya bi indirimli halde almış oldum. Neyse gelelim kitabımıza.

Dünya klasikleri yazarlarından Stefan Zweig’in ilk okuduğum kitabı Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. Adından da anlaşılacağı üzere kitabın ilk ve son sayfaları hariç bir mektuptan oluşuyor. Bu mektubu kimin yazdığını da bilmiyoruz. Kitabı yazan kadının çocukluk yıllarında başlayan aşkının hayatı boyunca nasıl devam ettiğini , neler çektiğini , aşkına nasıl bağlı kaldığını bu mektup sayesinde öğreniyoruz.

Bir kadının hayat hikayesini konu alan bu kitap 62 sayfalık , tek oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap. Yani en azından ben tek oturuşta bitirdim. :) Mektubun yazarının bizden tek istediği bir şey var ; oda bu kitapta yazan her şeye inanmamız. Mektubu yazan kadına kimi zaman acıyor , kimi zaman üzülüyor , kimi zaman seviniyor , kimi zaman destekliyoruz ama sonunda hem bir acıma oluyor.

Ben okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ve kitabı sevdim. Yapın dili olan okuması kolay bir kitap. Diğer kitaplarıda merak ettiğim için hemen yarın bir sonrakine başlayacağım. Dediğim gibi ben set olarak aldığım için beş kitabın toplam fiyatı 19tl. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu’nu tek olarak almayı düşünürseniz ise 6tl.

Bol duygu yüklü bir kitap.
Kısa ama hikayesi olan kitaplardan hoşalanıyorsanız aradığınız kitap işte bu kitap.

Lütfen benimle kitap yorumlarınızı ve hatta önerdiğiniz kitapları paylaşın. Çünkü ben çok kararsız kalıyorum. .
İyi okumalar.

Kitap Bilgileri ; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder