Etiketler

26 Şubat 2018 Pazartesi

Stefan ZWEİG – Olağanüstü Bir Gece



Stefan Zweig kitaplarının 4. Olarak okuduğum kitabı Olağanüstü Bir Gece. Stefan Zweig’in kısa ve yoğun içerikli kitaplarını okumaya alıştım. Diğer yazılarımda bahsettiğim gibi içerisinde bir çok hikaye barındıran , bir çok mesaj veren kitapların okuması kolay olsa da düşündürücü kitaplar.
110 sayfalık bu kitabı iki akşamda bitirmeyi tercih ettim. Bir kere de okuyabilirdim fakat kitabın hikayesi hakkında düşünüp , olayları anlamam için bir gece ara vermem gerektiğini düşündüm ve bu kez iki akşamda okumamın daha uygun olacağını düşündüm.

Kitabın sayfaları sadece bir günden , geceden bahsediyor. Oldukça zengin ve burjuva bir hayat yaşayan bir adamın hikayesini ele alıyor.  Rahat bir hayat sürdüren adamın duygularının giderek duyarsızlaşması ve sonrasında neler olacağını anlatıyor. Duyarsız ve hissiz bir insan olmaktan rahatsız olan adam kendi yaşantısı için bir dönüştürücü olmasını sağlıyor. Bu sırada suç mı işliyor yoksa güzel şeyler mi yaşıyor ? Tüm bunların cevapları satırlarda… Kitabın sonu ise beni şaşırttı doğrusu.

Hikayeyi o kadar doğal bir şekilde ele alıyor ki bir anda hikayenin içinde buluyorsunuz kendinizi. Yazarımız başarılı ruhsal analizler yapıyor ve kitabın satırlarında diyalog yok. Ben genelde bir kitap okurken en çok dikkatimi çeken kısım diyaloglar olmuştur. Fakat bu kitapta hiç yok denecek kadar az sayıda diyalog içeriyor.

Sıkmadan , sıkılmadan , güzel mesajlar veren bir kitap.
Klasikler okunmalı.
Stefan Zweig kitapları okunmalı.
Okumalısınızz.
İyi Okumalar. :)


 Kitap Bilgileri ; 


Yazar : Stefan ZWEIG
Sayfa Sayısı: 110 ( Her yayında sayfa sayısı farklı olabiliyor. )
Baskı Yılı: 2016
Yayınevi: Panama

Tek Olarak Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Olaganustu-Bir-Gece/Stefan-Zweig/Edebiyat/Roman/Dunya-Roman/urunno=0000000671636?gclid=Cj0KCQiA2snUBRDfARIsAIGfpqFQr9-U5-5MqKdmWO4Ka1nCImGbgxErEpcHJDoHfaJ-XXZqw95_FH4aAvJGEALw_wcB 

Set Olarak Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Stefan-Zweig-Seti-5-Kitap-Takim-Kutulu/Stefan-Zweig/Edebiyat/Roman/Dunya-Roman/urunno=0001714216001



İnstagram :minebasarn
Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder