Etiketler

11 Şubat 2018 Pazar

Stefan ZWEİG – Korku

Tatil dönemimin ikinci kitabı yine Stefan Zwig yazarından Korku. 120 sayfalık kitabı yine 24 saat içinde bitirdim. Tabi ki ara vererek okuduğum kitabı , ara verdiğim de ayy acaba ne olacak sonunda diye merak etmeden de yapamadım doğrusu. O yüzden kısa sürede bitirdim diyebilirim. :)
Kitabımızın konusu , sekiz yıldır evli ve iki çocuğu olan İrene’nin kocasını aldatması ve aldattığını bilen bir şantajının onu sürekli tehdit etmesinin yaşattığı korkulu günleri ele alıyor. Aslında kitabın arka kapağında konuyu açıklayıcı bir şekilde ele alınmış.

Stefan Zweig kitaplarından okuduğum ikinci kitap olmasına rağmen dili her ne kadar hafif olsa da betimlemesi oldukça iyi. İrene’nin korku dolu günlerini öyle bir hissetiyor ki bizlere , bir anda hikayenin içinde buluyorsunuz kendinizi. Her ne kadar empati yapamaya çalışsam da konudan dolayı empati yapamıyordum ama bazı yerlerde sempati duyduğumu söylebilirim. :)

Hangi kitabı okursam okuyayım sonu hakkında her zaman bir tahminim olur. Kimi tahminlerim tutar kimileri tutmaz. İşte bu kitapta da birkaç tahmin yaptım ama hiçbir tahminim kitabın sonu ile aynı olmadı. Yani demek istediğim şu ki kitabın sonu beni oldukça şaşırttı.

Daha iki kitabını okumuş olsam da iyi ki beşli set olarak Stefan Zweig kitaplarını almışım. Çünkü henüz hayal kırıklığına uğramadan , okuması kolay , heyecanlı , şaşırtıcı bir şekilde okumaya devam ediyorum. Diğerlerini de okur okumaz sizinle paylaşmaya devam edeceğim. Ama bana soracak olursanız ilk okuduğunu kitap Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu mu yoksa şimdi okuduğunuz Korku mu ? Kesinlikle cevabım korku olurdu.

Bakalım diğer kitapları da okudukça fikrim değişecek mi ?
Stefan Zweig Korku kitabını ben çoook sevdim.
Hala okumadıysanız , okumalısınız.

İyi okumalar. :)



Kitap Bilgileri ; 

Yazar : Stefan ZWEIG
Sayfa Sayısı: 120 ( Her yayında sayfa sayısı farklı olabiliyor. )
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Panama

Tek Olarak Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Korku/Stefan-Zweig/Edebiyat/Roman/Dunya-Roman/urunno=0000000652495?gclid=CjwKCAiA8P_TBRA9EiwAJrpHM-oFnkbFDbOHWbS7pk6mVprDFChLafbYpdwjMixgwRLfoOXPPgqO3RoCMlwQAvD_BwE 

Set Olarak Satın Almak İçin ;http://www.dr.com.tr/Kitap/Stefan-Zweig-Seti-5-Kitap-Takim-Kutulu/Stefan-Zweig/Edebiyat/Roman/Dunya-Roman/urunno=0001714216001



İnstagram : minebasarn

Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder