Etiketler

7 Eylül 2018 Cuma

Benjamin Button’ın Tuhaf Hikayesi



Sanırım izlediğim en ilginç, en enterasan , en şaşırtıcı filmlerden biri. Bunun gibi başka bir film olamaz heralde. O kadar farklı bir film ki şuan bunu size hangi cümlelerle anlatabilirim bilmiyorum. En iyisi siz yazıyı okumadan bence açın izleyin o kadar diyorum.

İzlemek için çok geç kaldığım bir film , 2009 yapımı olduğunu görünce üzüldüm.  Keşke daha önceden izleseydim dedim. İki buçuk saatlik filmde zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Brad Pitt , Cate Blanchett bulunduğu oyunculuklara söyleyecek tek bir söz bile bulamıyorum. David Fincher ise filmi yönetiyor.

Bir adam düşünün. Birinci dünya savaşının bittiği gün doğuyor. Adam diyorum çünkü boyut olarak bebek olsa da yüzü ve vücudu 80 yaşında bir amca gibi buruşuk doğuyor ve bu adam babası tarafından terk ediliyor , bir kapının önüne bırakılıyor. 


Bakım evi olan bu evde bu adam çok yaşamaz denildiği için alınıyor ve bakılmaya başlıyor. Yıllar geçtikçe ölmesi beklenen bu adam aslında gençleşiyor. Herkes yaşlanırken o gençleşiyor. Zaman geçtikçe aşık oluyor. Fakat kendisi gençleştiği , aşık olduğu kadın yaşlandığı için işler karmaşıklaşıyor. Bu adamın adı ise Benjamin Button.


Film aslında ölüm döşeğinde olan Daisy Williams’ın hastane odasında kızı ile birlikte yaptığı sohbet ile başlıyor. Daisy , kızından biricik dostu Benjami’nin günlüğünü okumasını ister. Sesle okuduğu bu günlükte aynı zamanda Benjamin’in hayatı anlatılmaktadır.

Muhteşem bir öyküyü ele alıyor. Hayatı tersten yaşayan bir adam var ve herşey onun için çok farklı.
Zaman , aşk , sevgi , üzüntü , mutluluk , heyecan sayamayacağım bir çok duyguyu barındırıyor bu film.

Bejamin herşeye rağmen hayatı tersten daha yaşasa , hepimiz gibi oda zamanı durduramıyor ne yazık ki.
Film o kadar güzel mesajlar veriyor ki aslında…
Defalarca oturup izleyebileceğim bir film.

Kesinlikle izlemelisiniz.
Şiddetle tavsiye ediyorum.
İyi seyirler…

Benjamin Button’ın Tuhaf Hikayesi Film Fragmanı ; https://www.youtube.com/watch?v=pzDzXPPkYGc
Beyaz Perde de  Benjamin Button’ın Tuhaf Hikayesi Filmi ;http://www.beyazperde.com/filmler/film-57060/
Sinemalar da  Benjamin Button’ın Tuhaf Hikayesi Filmi ;https://www.sinemalar.com/film/4471/benjamin-buttonin-tuhaf-hikayesi


İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder