Etiketler

29 Mayıs 2020 Cuma

Banu YAŞAR - Benim Sessiz Arkadaşım



Çocuğun dilinden yazılan kitapları seviyorum. Çünkü onları dili o kadar güzel , o kadar açık , o kadar sade , o kadar gerçek ki her şeyi ile hissedebiliyorsunuz.

Bir çocuk kitabı olan Benim Sessiz Arkadaşım içerisinde bir çok mesaj veriyor. Çocuğun dilinden ve çocuğun baktığı yönden anlatılan hikayelere iyileştirici , tedavi edici etki olduğu için terapötik hikayeler deniliyor. Bu nedenle bu tarz hikayeler çocuk terapilerinde çok kullanılıyor. Terapötik hikayeler çocukların , kendini ifade etmesini kolaylaştıran ,hayal gücünü geliştiren hikayelerdir. Bu kitapta çocuklara iyi gelmesi için yazılmış.

Kitap 4-5 yaşlarındaki küçük bir kızın ağzından kaleme alınmış. Küçük kızın sevdiği , sevmediği , korktuğu bir çok şeyi onun dilinden dinliyoruz. Olayları nasıl çözüme kavuşturduğunu , kendi dünyasında neler yaşadığını çok güzel bir şekilde kaleme almış yazarımız.

Okunması kolay olan çocuk kitabını bir oturuşta okumanız mümkün. 9 yaş üzerindeki çocukların okuması uygundur. Çocuklarla birlikte kitap okumayı ben çok seviyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz ?

Keyifli Okumalar…
 İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder