Etiketler

18 Temmuz 2020 Cumartesi

Sümer ÖZTANRIÖVER - İçimizdeki Rehber


Psikoloji tarzındaki kitapları bazen okumakta zorlanıyorum , bazen de elimden bırakmadan okuyorum. Bir psikoloğun düzenlediği çekiliş sayesinde  kazandığım bu kitap , çok önerilmiş ve okunması gereken kitaplardan biri olduğunu söylenmişti.

Hikaye yoluyla destekleyici bir terapi tarzında hazırlanmış bir kitap “İçimizdeki Rehber”. Farklı farklı öykülerden oluşması sayesinde okuma kolaylığı sağlıyor. Kimi hikayeler o kadar gerçekçi ve yakın geliyor ki bir an da kendinizi hikayede buluyorsunuz. Kimi hikayeler ise bir o kadar uzak geliyor ki inandırıcılığı olmuyor.

Yazarımız hikayeleri yazarken kendi hastalarından yola çıkarak yazmış. Tabi ki isimlerini ve mesleklerinde değişiklik yaparak. Bir çoğu aslında sürekli haberlerde gördüğümüz hikayeler olsa da okurken kan donduruyor. Hatta bu olaylara o kadar alışmış oluyoruz ki şaşırmıyoruz bile… Ne kadar acı bir durum…

Tüm hikayeler farkındalık kazandırmak amaçlı yazılmış. Korku , endişe, heyecan gibi bir çok duygunun bizlere neler yaşattığını , beynimizin bize etkisini kitabın sayfalarından okuyorsunuz. Bir çok hikayede verilmek istenen mesaj net olarak belirtilmiş.

Hayır demenin ve önce ben demenin önemini , kendinize yapacağımız büyük bir iyilik olacağından uzun uzun bahsedilmiş. Ara ara sayfalardan her hangi birini açıp hikayesini tekrar okuyacağım bir kitap.

206 sayfalık kitap ne ara bitirdim hiç anlamadım…
Keyifli Okumalar…


 İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran
Mail : minebsrn4@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder