Etiketler

16 Nisan 2016 Cumartesi

Yollarımız Nasıl Kesişti ?



Bu yazımda sizlere sevgilimle nasıl başlangıç yaptığımız anlatıcam. Ama öncelikle kalbimi kazanan kişiyi sizlere kısaca tanıtıyım. Adı Ufuk , aynı yaştayız hatta ben ondan 3 ay kadar büyüyüm. J Ailesinin küçük oğlu , bir tane abisi var.


Biz aynı memleketten , aynı liseden , aynı lise sınıfından ve şuan da da aynı üniversitedeyiz. Şimdi gelelim nasıl bu ilişkiye başladığımıza.
Biz lise de 3 sene boyunca aynı sınıftaydık. Ben sınıf başkanıydım ve dolayısıyla herkesle azda olsa konuşmuşluğum vardı. Fakat Ufuk ile hiç yoktu. Günaydın bile demezdik birbirimize. Onlar 4 kişilik bir erkek grubundan oluşuyordu. Ufuk hariç diğer 3 kişiyle baya muhabbetim olmasına ragmen onunla olmadı işte.  Peki bu muhabbet nasıl başladı ?

12. sınıfın 2.döneminde sınıfımızda bölünmeler oldu. Bende herkesle konuştuğum için bi orda bi burdaydım. En sonunda Ufuk’un en yakın arkadaşı yanımıza gel diye sürekli beni çağırmaya başladı ve Mart ayından itibaren biz hep birlikte bir şeyler yapmaya başladık. Ben ve Ufuk’un arkadaşları pikniğe gitmiştik. Orda bile aslında biz hep yanyanayız ama hiç birşeyi farkında değildik. O sıralarda sınıftaki bazı kızlar benim Ufuk’la çıktığımı falan düşünüp dedikodu yapmışlar. Oysa ki biz o zamanlar Ufuk’la sadece nasılsın diyorduk birbirimize. Sonrasın da gelişti herşey.
                                                
( Piknikten ikimizin bir fotoğrafı )

Bana kimse mesaj atmıyor diye arkadaşları benimle dalga geçiyordu ve sonunda arkadaşlarından biri benim numaramı Ufuk’un telefonuna kayıt etti ve Ufuk bana akşam saat 9 sonra mesaj atıyordu.( 9 sonra çünkü mesaj paketini öyle yapmıştı. )  Tabi her akşam değil arada bir ,bazen bende atıyordum. Sonra benim doğum günüm geldi ve hep birlikte cafede doğum günümü kutladık. O zamanlar Ufuk benden hoşlanıyormuş ama ben hala farkında değildim J Doğum günümden sonra konuşmalar artı. Ben ehliyet kursuna gidiyordum , babam gelip alamadığı zamanlar Ufuk beni gelip eve bırakıyordu. İlk geldiğinde arkadaşı ile gelmişti ikincisinden itibaren yanlız ikimiz eve yürümüştük. J
                                                  
             (Doğum günümden fotoğraf )

Konuştukça ortak alanlarımız artıyordu. Bir gün en yakın arkadaşıyla yürüyorduk. Arkadaşı sürekli “siz ne işsiniz Ufuk’la” falan diye sorular soruyordu. Ama ben anlamamızlıktan geliyordum , tahmin etmiyordum böyle bişi olacağını. Meğerse o soruları Ufuk sorduruyormuş.
Sonra düşününce bende Ufuk’la konuşmaya çok alışmıştım. O uyduğu zamanlar canım sıkılıyordu. Sabahları beni uyandırır , geceleri de iyi geceler demeden uyumazdık. Bir gece rüyasında beni başka bir erkekle görünce kıskanmış ve o an benden hoşlandığını anlamış.
Ve o gün 8 Haziran 2013 günü.  
Benim dershanede sınavım vardı. Ufuk beni dershane çıkışı gelip aldı. Ben her o beni gelip aldığında heyecanlanıyordum.  
Ufuk : 15 Dakikan var mı ?
 Mine : Evet var. Noldu ki ?
Ufuk : Gel benimle.
Ben hiç cafeye falan gitmezdim o zamanlar. Bunu konuşmuştuk ve beni dershanenin karşısındaki caféye götürdü. Hasta olduğum için ıhlamur içirdi. Normalde meyveli çayları hiç sevmem ama o gün hayır diyemedim ve birlikte içtik. 15 dakika dedi ama sadece cafede 2 saate yakın zaman geçirdik. Meğer biz cafede otururken o hazırladığı konuşmayı telefonundan bana belli etmeden okuyormuş. Ama bir türlü cesaret edemiyormuş. Sonra yağmur çisemeye başlayınca bizde yağmurda yürüyelim ve ben geç kalmıyım diye eve doğru yürümeye başladık. Çorlu’da olanlar bilir , Cumhuriyet parkının tamamını gezdik , bizim evin etrafında dolaştık. Saat geç olmuştu ve ben artık eve gidecektim ki babamı gördüm. Ben “Eyvah babam” dedim ve Ufuk bir tarafa ben bir tarafa yürüdük. Tabi babam bizi görmemiş. J Babamı gördükten sonra Ufuk’a bir cesaret gelmiş. Tam ben eve giriyordum ki yanımızda komşumuz var ve
Ufuk : Ben seni kaybetmek istemiyorum , senden çok hoşlanıyorum” diye söze başladı.
Ben ise komşumuzun yanında olduğumuz için gel karşıya geçelim falan diyordum ama beni duymuyordu. Bir kere cesaretlenmişken herşeyi söylemek istiyordu. Sonunda kolundan tuttum ve karşıya geçtik. Tabi ikimizde heyecandan ölüyorduk. Ben zaten yüzüne bakamıyordum. O kadar güzel şeyler söylüyordu ki ben heyecandan ne yapıcağımı şasırmıştım. “Benimle olmaya var mısın ?” dedi “Tamam” dedim. Heyecandan evet bile diyemedim.  
8 Haziran 2013 Cumartesi Günü , Saat 14:30 civarı , Yer Cumhuriyet Parkı girişinde bizim hikayemiz başladı.


 O an ki durumu video çekmeyi düşünüyoruz. Eğer çekebilirsek daha iyi anlaşılabileceğini düşünüyorum. J
Sevgiler ... 


İnstagram : minebasarn
Facebook : Mine Başaran

Mail : minebsrn4@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder